Warning: Undefined array key "q" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 21 Warning: Undefined array key "t" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 24 Warning: Undefined array key "ts" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 25 Warning: Undefined array key "basket" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 38 Warning: Undefined array key "user_data" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 39 Warning: Undefined array key "login" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 115 Warning: Undefined array key "data" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/helpers.php on line 290 Warning: Undefined array key 1 in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/helpers.php on line 252 Warning: Undefined array key "personal" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 131 Warning: Undefined array key "reference" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 132 Warning: Trying to access array offset on value of type null in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 133 Warning: Undefined array key "r" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 153 Warning: Undefined array key "basket" in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 161 Warning: Undefined variable $ecommerce_event_script in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 354 Warning: Undefined variable $session_ecommerce_gtm_string in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 354 Warning: Undefined variable $session_ecommerce_string in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 355 Warning: Undefined variable $add_head_scripts in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 357 Warning: Undefined variable $json_schema in /usr/home/cleaneating/domains/cleaneating.pl/public_html/index.php on line 463 Musli i pieczywo Clean Eating z tytułem PERŁY RYNKU FMCG | Blog | Katrin Zytomierska. Clean eating Przejdź do treściPrzejdź do nawigacji

Katrin Zytomierska. Clean eating

Pole wyszukiwania
Darmowa dostawa od 150 zł
Musli i pieczywo Clean Eating z tytułem PERŁY RYNKU FMCG
Musli i pieczywo Clean Eating z tytułem PERŁY RYNKU FMCG

Musli i pieczywo Clean Eating z tytułem PERŁY RYNKU FMCG

Mamy ZŁOTO i BRĄZ! To nie igrzyska, ale dla nas bardzo ważne wyróżnienia dla produktów Clean Eating w badaniu Perły Rynku FMCG 2021. Musli oraz chrupkie pieczywa zostały wyróżnione przez jurorów plebiscytu: czołowych menedżerów, praktyków, ludzi, którzy o handlu wiedzą wszystko.

Musli i pieczywo Clean Eating z tytułem PERŁY RYNKU FMCG

Musli Clean Eating (cała linia) zostało wyróżnione Perłą Rynku FMCG 2021 – ZŁOTO – I miejsce w kategorii PRODUKTY ŚNIADANIOWE EKO, BIO, VEGE ORAZ W KATEGORII PREMIERY.

Ekologiczne pieczywo chrupkie Clean Eating – zdobyło Perłę Rynku FMCG 2021 – BRĄZ – III miejsce w kategorii PRODUKTY ŚNIADANIOWE EKO, BIO, VEGE

Chrupkie pieczywo Clean Eating z parmezanem otrzymało Perłę Rynku FMCG 2021 – BRĄZ – III miejsce w kategorii PRODUKTY KANAPKOWE

Cieszy wyróżnienie całej linii naszych musli, których naturalny skład najwyższej jakości zadecydował o sukcesie i uznaniu jurorów. Wiemy, że oceniali nas najlepsi eksperci branży – mówi Ewelina Polańczyk, Prezes Zarządu Clean Eating w Polsce. – Wyróżnienie dla pieczywa chrupkiego: ekologicznego z ziarnami dyni oraz naszego hitu sprzedaży: pieczywa chrupkiego z dodatkiem parmezanu – to także wyróżnienie unikalnego produktu, innego niż pozostałe dostępne w tym segmencie na rynku – dodaje Polańczyk. 

Wśród wyróżnionych znalazły się takie marki, jak HELIO czy Hochland.

Musli z najlepszym możliwym składem 

Musli Clean Eating występuje w trzech wariantach: orzechowym, truskawkowym z czekoladą oraz jagodowym z wanilią – to ostatnie jest produktem w pełni ekologicznym. Wszystkie mają naturalny, prosty i w pełni przejrzysty skład.

Są tworzone z dbałością o szczegóły, pełne ziaren, owoców i orzechów, bez wypełniaczy w postaci płatków owsianych. Tylko naturalne składniki, delikatnie wypiekane w wysokiej jakości oleju. Musli Clean Eating są bogate w błonnik pochodzący z ziaren oraz czipsów kokosowych, uzupełnione wysokiej jakości orzechami (musli orzechowe) czy liofilizowanymi owocami (truskawkowe z czekoladą lub jagodowe z wanilią). Produkty z tej linii wyróżnia też cena – oferujemy naprawdę najwyższą jakość za możliwie niską cenę. 

Pieczywo chrupkie na okrągło

Chrupkie pieczywo – chyba każdemu kojarzy się ze szwedzką dietą. Nasze pieczywo postanowiliśmy wyróżnić superskładem – bez grama ściemy – oraz okrągłym kształtem.

To był strzał w 10. Nasi klienci – świadomi, wybierający ekoprodukty nie tylko ze względu na skład, ale przede wszystkim smak – pokochali te kanapki “na okrągło”. Nasze pieczywo jest wszechstronne: sprawdzi się jako podstawa diety ketogenicznej lub paleo, gdy trzeba, będzie słodką przekąską lub… spodem pizzy. Niskowęglowodanowe, pełne błonnika. Nagrodzone zostało w wariantach: z parmezanem oraz z ziarnami dyni. 

Perły Rynku FMCG to prowadzone od wielu lat badanie, w którym specjaliści sektora handlowego wyłaniają najlepsze nowości i znane marki rynku FMCG. FMCG – czyli rynku produktów “szybkozbywalnych” – kupowanych przez konsumentów z dużą częstotliwością, zaspokajających ich podstawowe potrzeby. To właśnie charakter produktów pozwala ekspertom branży handlowej rozsądzić, które nowości cieszą się zainteresowaniem konsumentów, jakie produkty mają największą szansę przekonać użytkowników do siebie oraz jakimi cechami powinny się charakteryzować. 

Organizatorem badania jest Wydawnictwo Gospodarcze, patronat honorowy nad projektem objął Business Centre Club